13 Kasım 2012 Salı

çatlayan ve kuruyan dudaklar için kışa hazırlık



Nemlendiricim bittii!
Uzun zamandır bitsin diye bol bol süründüğüm Flormar dudak balmım sonunda bitti.Dudaklarım için genelde Nıveanın çileklisini kullanıyordum fakat bi değişiklik yapıp Flormarı denemeye karar verdim ve aldım, ama beklentilerimi karşılayamadı.Bu yüzden bittiğine sevindim yani:)Hemen yeni bir balm arayışına girdim ve Watsons ta aradığımı buldum.Üstelik SPF15 :)) açıklamasında ise şöyle yazıyor:
Watsons BB Collagen Dudak Balsamı özel koruyucududak nemlendiricisi formülü sayesinde daha yumuşak, düzgün ve bebek gibi dudaklara sahip olmanızı sağlar.İçeriğindeki kollajen ve hyaluronik acid dudaklarınızı canlandırır ayrıca shea yağı, tatlı badem yağı ve Jojoba yağı dudağınızı nemlendirir.Vitamin E ise dudaklarınızı yumuşatır.SPF 15 güneş koruma faktörü ile özel olarak formüllendirilmiştir. 



2 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım .
    Watsons dan aldığın dudak kremini hediyeleşme etkinliğindeki eşleştiğim blogger arkadaşa almıştım . Yanında başka ürünlerle , fakat beğenmedi sanırım bir post bile yapmadı hediyelerle ilgili. Fakat sen burada güzel olduğunu yazınca çok mutlu oldum ;-)

    YanıtlaSil
  2. Hımm öyle mii.. teşekkür ederim canm:) kremimden çok memnunum, bundan önceki nemlendiricime göre çok daha iyi diyebilirim.

    YanıtlaSil