18 Mart 2013 Pazartesi

Golden Rose Terracotta Blush-On. no:01



        Uzun zamandır açık renk bakır tonlarında allık arayışı içindeydim.Golden Rose un  01 numaralı bu tonu hoşuma gitti, aldım:)  rengi beklediğimden biraz açık çıktı.Benim allıktan beklentim hafif renk vermesi ve  ışıltılı bir görünüm elde etmekti.Yeni allığımın artı yönü ışıltı vermesi.Renk verme konusunda  iyi,  allığımı sevdim:)) Yanakta çok abartılı duran allıkları sevmiyorum.Ayrıca ürün paraben içeriyor.Bilginize.Fiyatı ise 14.50tl Swatchları aşağıda görebilirsiniz.

     Golden Rose'un Terracotta allık serisi ipeksi dokusu ve makyajınıza uyumlu renkleri ile yanaklarınıza canlılık ve parlaklık kazandırır. Gün Boyu kalıcı ve zevkinize göre ışıltılı yada sedefli renk seçenekleri ile makyajınızı tamamlayan mükemmel bir ürün.

Siz de bu ışıltılı allığa sahip olmak istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.


2 yorum:

  1. aynıdından bende de vaaar:)

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek kullandığım bi allık=)
      izleyicinizim

      Sil