4 Eylül 2013 Çarşamba

L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ



Saçlarınızı ne kadar seviyorsunuz? Saçlarınızın bakımı ve güzelliği için ne yapıyorsunuz? Ben saçlarımı çok seviyorum ama onun güzelliği için farklı farklı onlarca ürün kullanmak beni çok yoruyor.

Markete gittiğimde saç bakım ürünlerinin olduğu bölümde geçirdiğim zamanı size söylesem ilk başta abartıyor diyebilirsiniz ama detaylı düşünürseniz, siz de harcadığınız zamanın ne kadar fazla olduğunu göreceksiniz. Öncelikle hangi saç tipine uygun olduğuna göre ayırıyoruz, kuru – normal – yağlı, daha sonra ne zaman kullanacağımıza bağlı olarak değişiklik gösteriyor alacağımız ürün, yıkama öncesi -sonrası gibi, daha bitmedi bir de ıslak - kuru iken kullanılabilmesine göre ayırıyoruz. Eve gelince de, aman şimdi parlaklık için bunu mu sürecektim, dur bir dakika, öncesinde beslensin diye şunu mu süreyim, son olarak üzerine… derken geçirilen onlarca zaman ve sonuç maalesef koca bir sıfır oluyor…

Öyle bir ürün olsa ki, biz “ne zaman istersek”, “neye niyet edersek” ona uygun olsun :)

Yıkamadan önce süreyim, zarar gören saç tellerimi onarsın
Yıkadıktan sonra süreyim, saçlarımı yumuşacık yapsın, kolay taransın
Fönden önce süreyim, saç tellerimi ısıya ve fönün zararlı etkilerine karşı korusun
Fönden sonra süreyim, son bir dokunuşla saçlarım göz alıcı bir parlaklığa kavuşsun
Her saç tipine uygun olsun,
Saçlarım misssslerr gibi koksun,
Ee tabi fiyatı da uygun olsun ve
Her ihtiyacım olduğunda kolayca ulaşabileceğim yerde olsun… :)

Sizce bu bir hayal mi??
Peki o zaman şimdi sıkı durun!! :)

Ben bu ürünle tanıştım, şimdi sıra sizde : L’Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ

Saçlarımı besleyen, onaran, parlatan, yumuşacık yapan mucizevi bir yağ…

Gün içinde parmaklarınızı saçlarınızın aralarına geçirip, aşağıya doğru tarak gibi çekerseniz, muhakkak saçlarınız ellerinize takılır… Bu durum, saç uçlarınızın ne kadar yıpranmış olduğunu size gösteren en büyük gösterge… Ayrıca saçlarınız böyle oluyorsa, saçlarınızla çok fazla zaman harcıyorsunuz ama bir türlü şekil almıyor demektir…

L’Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ’ı ilk kullandığınız gün, bakın burası bence çok önemli, belli bir kullanım sonrası demiyorum, İLK KULLANIMDA, saçlarınızı  ipek gibi yapıyor ve saatler geçmesine rağmen, saçlarınız mis gibi kokmaya devam ediyor, saçlarınız o kadar yumuşak oluyor ki, ellerinizi saçlarınızdan çekemiyorsunuz… Tabi, saçlarınızı elleyen başka birileri varsa onlar da hemen bu yumuşaklığı fark ediyor ;)

Benim saçlarım balyajlı olduğu için, yıkadıktan sonra kolay tarayabilmek için saç kremi kullanmam gerekiyordu. Bugün krem kullanmadım ve saçlarımı yıkadıktan sonra, avucuma sıktığım birkaç damla L’Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ’ı saçlarımın boylarına sürdüm. Birkaç sn bekledim ve sonuç inanılmazdı… Tarak saçlarımdan kayıyor gibiydi… 1saat kadar sonra, bir nikah törenine katılacaktık, makyaj, kıyafet ve saçlarımın yapılması gerekiyordu, hiç panik olmadım, çünkü L’Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ’ın bana yardımcı olacağını biliyordum. Kuaföre gidemeyeceğim için, saçlarıma kendim fön çekmeye karar verdim ve 10 dakikada saçlarım hazırdı. Fön fırçası saçlarımda ipek gibi kayıyordu, çünkü saçlarım yumuşacık olmuştu.

Hala inanamadığım şey ise, bu mucizevi ürünün çok uygun fiyatlı oluşu, o yüzden bir tane de kuaförüme götüreceğim…  Eminim, o da her kullanımda saçlarımdaki bu değişime hayran kalacak…

Ben, bendeki mucizevi değişimleri anlattım ve hatta fotoğrafladım,  sizlerin de yorumlarınızı en kısa sürede bekliyorum :)

İçerik: e-nsisters.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder