22 Ekim 2013 Salı

Favori Göz Kalemlerim

     Herkese merhabalar, çoğumuz göz kalemi sürmeden dışarı çıkamaz olduk.Benim göz kalemi merakım lisede başladı.O zamanlar siyah kalemi çok kullanırdım, tekrar tekrar üzerinden geçerdim akmasın diye:)Sonra zamanla farklı renkler keşfettikçe her renk kalemi sürer oldum.Kahverengi gözlere sahip olduğum için kuşkusuz en çok siyah ve lacivert renklerini kullandım.Gözlerim küçük gelir bana, hep  eşek gözlü olmak istemişimdir=))kocaman.Makyajda bazı hileler var bilirsiniz, ben de gözlerimi büyük göstermek için gözümün alt iç kısmına beyaz ya da gri göz kalemi uyguluyorum ve bu sayede gözlerim olduğundan daha büyük gözükebiliyor.

1.Technıc Eyelınerı gözümün iç kısmına uyguluyorum, kolay sürülüyor.Ama çok koyu bir siyah değil.
2.Flormar Suya karşı dayanıklı eyelıner no:103 kahverengi gözlere en çok yakıştırdığım renk koyu mavi.Gözümün üst kapağına uyguluyorum gayet hoş duruyor.
3.Avon'un color trend serisinden turquoise rengi.Bu kalemin de sürümü kolay, renk vermekonusunda da fena değil.Buz mavisi diyebiliriz bu renge:)gerçekten soft bir görünüm oluyor sürdüğünüzde.
4.Flormar StyleMatic eyelıner i bu yaz keşfettim, yapısını sevdim kolay sürülüyor.Bunun yanında rengi verme konusunda da iyi, bu aralar nerdeyse her gün kullandığım bir kalem kendisi =)
5.Golden Rose eyelıner no:312 bu kalemi gözümün alt iç kısmına sürüyorum, sebebi ise gözlerimi daha iri göstermesi için:))
6.Flormarın 510 numaralı simli eyelınerı da en sevdiklerim arasında.Pırıltılı ürünleri seviyorum.Genellikle gözümün alt tarafında sürüyorum.
7.Flormar suya karşı dayanıklı eyelıner no:111 bu rengi 2009 dan beri kullanıyorum, bittikçe alıyorum=))))Kendime bu rengi yakıştırıyorum ve sürümü de gayet yumuşak, renk vermesi de orta derecede.

Yazımı okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.Mutlu günler:)

1 yorum:

  1. Kahve göz rengine bende en çok mavi ve tonlarını yakıştırıyorum.

    YanıtlaSil