17 Ocak 2014 Cuma

Ocak Favorilerim\2014

     Herkese merhabalar, uzun zamandır bloga yazamadım.Malum kpss hazırlığı başladı.Bugün vakit buldum çok şükür:)


 Bugünkü yazımda size bu ay en sık kullandıklarımı paylaşmak istedim.Kışın koyu renk rujlar soluk tene iyi gidiyor bence=)benim tercihim koyu mor ve koyu kırmızı renkleri.Resimde tam renkleri çıkmasa da aslında daha koyular.Kalıcılık konusunda çok iyi olmasa da 3-4 saat dudakta kalabiliyorlar, eğer bişeyler içmediyseniz:))))

 Rimelimden çok memnunum, kirpiklerimi ayırıyor dolgun gösteriyor.Ama artık yavaş yavaş  kurumaya döndüğünü farkettimYenisi alınacak tabi ki!
Rujllarımdan yukarıda biraz bahsetmiştim zaten, ikisinin de markası technıc cosmetıc.Görümcem yurtdışından getirmişti sağolsun:)renkleri tam benlik ve ikisi de kış rengi.
 Far paletim hiç elimden düşmüyor.En üstte soldaki favorim.Paleti kullandıktan sonra hafif dokunuşlarla alttaki pırıltılı farı kullanıyorum.Aslında alttaki bir allık:) ama ben far olarak kullanıyorum çünkü allık olarak yeterli rengi alamıyorum.


Parfümüm Avon un Outspoken By Fergıe.Misler gibi çiçek kokuyor, hafif.Üzüm gibi kokuyor sanki:)Kışın daha yoğun parfümleri tercih etmeme rağmen bu parfümü sıkmadan duramıyorum=)
Göz kapaklarım pek gözükmediği için eyeliner pek tercih etmesem de bu tatlı kahverengi favorim olmayı başardı.

Beni okuduğunuz için teşekkür ediyorum, gününüz güzel geçsin Hayırlı Cumalar=)

2 yorum:

  1. Aynı dertten bendede var canım merak etme kpSS :) şu terracota tarzı şeyin rengine bayıldım altın renginde olan allık dediğin hani adını yazmamışsın göremedim yada :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unutmuşum canım ya Golden Rose markası 01 No lu allık☺️☺️

      Sil