8 Temmuz 2013 Pazartesi

Çekiliş sonucu!!

      Herkese merhabalar.İlk çekilişimin sonucunu açıklamanın zamanı geldi.Aslında bu akşam 22.00da çekiliş bitecekti ama sabredemedim çekilişi yaptım=) Toplamda 79 katılım oldu, artı haklarla bu sayı 292 oldu..Kazanan isim Just Beautıful! blogunun sahibesi  B.Bilge  seni tebrik ederim.Bir an önce haberleşelim, adres bilgilerini mail olarak bekliyorum canım.Kazananın 2 gün içinde benimle irtibata geçmemesi durumunda yeniden çekiliş yapacağım.Kazanamayanlar üzülmesinler çünkü ikinci çekilişimin hazırlıklarını yapıyorum yeni bir çekilişle karşınızda olacağım, sağlıcakla kalın.




5 yorum:

  1. Ühühü ağlıyorum gene canım ben istemiştim bu güzellikleri ah ahh !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ikimiz çok şanssısız bu çekilişler konusunda galiba :):)

      Sil
    2. Üzülmeyin kızlar yakında ikinci çekilişimi yapacağım.Takipte kalın=)

      Sil
  2. Nazar etme nolur, yakında senin de olur Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş:) Çok sevindim çok teşekkürler, ulaşıp ulaştırıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilerini aldım canım hepimiz için hayırlı uğurlu olsun:)

      Sil