12 Temmuz 2013 Cuma

Colleen Blush-On no:25

     Herkese merhabalar, bugün size yeni aldığım ve favorilerim arasına giren allıktan bahsedeceğim.Colleen markasından daha önce bir far paletim vardı.Çok memnun kaldım ve hala severek kullanıyorum yazısı için tıktık. Bu allığı tercih etme sebebim tabiki şeftali tonlarında olması ve mat olması.Bu tonları kendime yakıştırıyorum.Pembe tonlu allıkları çok beğenmeme rağmen kullanamıyorum çünkü benim tenime uymuyor malesef.Bilmeyenler için  söyleyeyim Colleen bir Türk markası.Ürün 8 gram ve fiyatı çok uygun, ben bu güzel allığı  3.5tl ye aldım.



7 yorum:

  1. Gerçekten güzelmiş fiyatıda çok uygun :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bu markayı çok severim mascaraları falan da iyidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskarasını henüz denemedim ama merak ediyorum=)en yakın zamanda denemeli.

      Sil
  3. colleen'in ojelerini seviyorum ben de, güzel renkleri var :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim.
    Çok beğendim ve izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bende renkli maskaralarını çok seviyorum .Bana da beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil