13 Nisan 2016 Çarşamba

Kekikli Sabun Mucizesi Diye Bir Şey Var

   
Uzun zamandır günlük kullanım için bir cilt temizleyici arayışı içindeydim.Sonunda buldum.Kekikli sabunu bu ay keşfettim ve denediğimden beri her gün kullanıyorum.Birkaç defa kullandıktan sonra yüzümdeki değişimi farkettim ve araştırdığımda ne kadar faydalı bir sabun olduğunu öğrendim.Kekikli sabun derideki gözenekleri açıp rahatlatma özelliğine sahip.Ayrıca antiseptik özelliği sayesinde derideki bir çok hastalığa, egzama ve mantara iyi geldiği biliniyor.Kekikte bulunan thymol dezenfektan özelliğe sahip.Akne ve ergenlik sivilceleri için de etkili olduğu biliniyor.Kan dolaşımını artırıyor.




  Ayrıca saç derisindeki yara ve tahrişlerde de onarıcı bir yapısı var.Kepek oluşumunu önlüyor.Kısacası bu mucizevi sabunun faydaları saymakla bitmiyor.Eğer sizin de benim gibi akneye meyilli bir cildiniz ve sorunlu bir saç deriniz varsa denemenizi öneririm.Bu sabunu aktarlardan bulabilirsiniz.9 lira gibi bir fiyatı var.Umarım bu yazı merak edenlere faydalı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder