30 Nisan 2013 Salı

Cildimizin Dostu/Tatlı Badem Yağı


  
   Merhaba  arkadaşlar bugün size tatlı badem yağının faydalarından bahsedeceğim.Ben yaklaşık 2-3 aydır badem yağı kullanıyorum.Bu yağı kirpiklerimin daha sağlıklı ve gür olması için almıştım.Faydasını da yavaş yavaş görmeye başladım.Başlarda hemen sonuç alacağımı sanıyordum, sürekli kontrol ediyordum bir değişiklik varmı diye:)  Ben kirpiklerime sürmekle de kalmıyorum, göz çevreme de uyguluyorum.Kaş ve kirpik bakımım için almıştım ama ne kadar çok faydası varmış sonradan öğrendim.Ben 50ml lik yağı 5-6tl gibi bir fiyata aktardan almıştım.Markası İrises.

Cildin ve saçların E vitamini ihtiyacını karşılar,
  1.  Sürüldüğü yerdeki hücreleri canlandırır,
  2.  Kuru ve çatlak ciltlerde olumlu etkiye sahiptir,
  3.  Cildi pürüzsüz hale getirmede yardımcı olur,(yüzünüzde kullanılması tavsiye edilmez kıllanmaya neden olabilir)
  4.  Hamilelik sırasında karında ve bacaklarda oluşacak çatlakları önler ve giderilmesine yardımcı olur,
  5.  Saç dökülmesini önleyici etkiye sahiptir,
  6.  Saçı besler ve parlak gösterir,
  7.  Kabızlığı giderir,( 1 çay kaşığı içilmesi yeterlidir)
  8.  Kaş ve kirpikleri güçlendirmek için kullanılır.
  9.  Kaşıntı, pişik, tahriş, yanık durumlarında gönül rahatlığı ile kullanılabilir.


badem yağı hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak istiyorsanız buraya  tıklayabilirsiniz.


2 yorum:

  1. Ben de kirpiklerim için kullanıyorum...Çok sevdim bloğunuzu takibe aldım...sevgiler







    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum bende sizi takipteyim artık=)

    YanıtlaSil