10 Nisan 2013 Çarşamba

Hayallerindeki Gibi Yaşa-Murat Toktamışoğlu #okudum


     Üniversitedeyken kişisel gelişim kitaplarına merak sarmıştım.İlgimi çeken, beni başarıya ulaşmak için tetikleyecek ve hırslandıracak bir kitap arayışı içine girmiştim.Bu tür kitapları görünce hemen alıp okuyordum.Sonra farkettimki kitap tabii ki başarıyı etkiliyor ama hiçbişey yapmadan sadece bu kitapları okumakla başarılı olunmuyor:) Başarı çok çalışıp çabalamaktan geçiyor.Bu yüzden kişisel gelişim kitaplarına bir süre  ara verdim ve derslerime yöneldim.Bu süreçte tekrar romana dönüş yaptım.Ama gelişim kitaplarını da iyi ki okumuşum diyorum.Size de bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.Çok akıcı ve net bi anlatımı var.Bir kerede başlayıp bitirebilirsiniz.



 Arka kapak
Bu kitabı okuyunca hayatınız değişmeyecek. Bambaşka bir insan olmayacaksınız. Ama bu kitap, hayatınızı değiştirmeniz için size yol gösterecek.
Kot Pantolonlu Yönetici, kendine Yeni bir Hayat Ismarla ve aklın Öteki sesi adlı kitapların da yazarı olan Murat Toktamışoğlu, bu yeni kitabında, kaderimizi aldığımız ya da almadığımız kararların belirlendiğini ve her şeyin bizim elimizde olduğunu söylüyor. Yazara göre kararlarımızın ardındaki en büyük enerji kaynağı ise hayallerimiz...
İşte bu nedenle işe hayallerimizi yeniden inşa ederek başlamamız gerekiyor. Kendimizi, hayatımızı ve -belki-dünyayı ancak bundan sonra değiştirmeye başlayabiliriz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder