16 Nisan 2013 Salı

Oktay Sinanoğlu-Bye Bye Türkçe #okudum


   Oktay Sinanoğlu'nun ilk okuduğum kitabı Hedef Türkiye'ydi.Üniversitedeki hocamız mutlaka okumamız gerektiğini belirtmişti.Sınavda sorucam deyince de mecbur almıştık :D İyi ki de almışım, o kadar etkileyici bi anlatımı vardı ki.Okul bittikten sonra kitapçıda gezinirken birden bu kitap dikkatimi çekti.Hedef Türkiye kitabını okuduğum için aynı tadı bulabileceğimi düşündüm ve hemen aldım.Türkçe konuşmanın önemini daha iyi anladım.Kitabı okuduktan sonra çok farklı düşünmeye başladım nedense:) İngilizce bir tabela gördüğümde kızıyordum, sanki Türkçeyle kendimizi ifade edemiyoruz, bu sebepten ingilizceye ihtiyaç duyuyoruz.Dilimizin kıymetini bilelim arkadaşlar.Fırsatınız varsa bu kitabı mutlaka okuyun derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder